廝守那份愛

  • ۰
  • ۰

همجوشی ابر هسته ای در حال حاضر است

پس از نزدیک به یک HPE Simplivity بزرگی در فناوری نرم افزارهای بیش از حد همگرا رخ داده است. با بهره گیری از SDS (ذخیره سازی تعریف شده توسط نرم افزار)، HCI بیش از حد همگرا به تدریج به یکی از بالقوه ترین زیرساخت های ایدئولوژیک مرکز داده و اطلاعات تبدیل شده است و راه حل های مبتنی بر نرم افزار شروع به تبدیل شدن به جریان اصلی جامعه کرده اند و توجه روزافزون به آن معطوف شده است. به آن پرداخت شده است.ترکیبی از ابرها.

ساختار دانش پایه توسعه بیش از حد همگرا یک پلتفرم آموزشی یکپارچه اجتماعی است که عمدتاً توسط چهار مؤلفه نرم افزاری کاملاً یکپارچه از ذخیره سازی، محاسبات، اطلاعات شبکه و سیستم های مدیریت ساخته شده است. در عین حال، ما از فناوری مجازی سازی متناظر برای انتزاعی و ترکیب آموزش فیزیکی استفاده می کنیم. منابع.، و سپس به صورت پویا آنها را به برنامه های در حال اجرا در ماشین های مجازی یا کانتینرها اختصاص دهید. به عبارت دیگر، بخش جذاب HCI هایپر همگرا این است که دارای طراحی معماری مقیاس پذیر افقی خاصی است و توانایی ارائه کلیه عملکردهای محاسباتی و ذخیره سازی با مطالعه ساخت منابع سرور x86 بر اساس استانداردهای ملی را دارد.

طبق تعریف IDC از مسائل مرتبط، یک سیستم توسعه همگرا به یک سیستم از پیش یکپارچه و دارای گواهی فروشنده، شامل سخت افزار سرور، سیستم های فن آوری ذخیره سازی دیسک، تجهیزات امنیتی شبکه و نرم افزار حسابداری مدیریت ریسک جزء/سیستم پایه اشاره دارد. نرم افزار تجزیه و تحلیل مدیریت مالی به نرم افزار مدیریت و کنترل تعبیه شده یا یکپارچه تقسیم می شود.این نرم افزار کاربردی می تواند به طور خودکار منابع محاسباتی فیزیکی و مجازی، ذخیره سازی و آموزش شبکه را که به عنوان بخشی از سیستم کنترل یکپارچه استاندارد برنامه درسی ارائه می شود، کشف، پیکربندی و ادغام کند.

خوشبختانه، ادغام پرفیوژن هیبریدی و ابر در حال حاضر در عمل انجام شده است، و از آنجایی که نرم افزار hci نیز توسط API ها هدایت می شود، به این معنی است که می توان با استفاده از ابزارها و تکنیک های مشابهی که برای مدیریت ابرهای عمومی استفاده می شود، مدیریت کرد. برخی از راه حل های نرم افزار hci نیز هستند. برای طراحی شده برای تبدیل ابری.

آینده فناوری تزریق مایعات

در سال‌های اخیر، راه‌حل‌های زیرساختی همگرا فعالانه به سمت گزینه‌های استفاده و استقرار گسترده‌تر حرکت کرده‌اند، اما محدودیت‌هایی نیز دارند. رهبران زیرساخت و عملیات (i & o) باید راه حل hci را به عنوان ابزاری در جعبه ابزار ببینند، نه نوشدارویی برای همه مشکلات زیرساخت فناوری اطلاعات.

اما از آنجایی که ابر ترکیبی دیگر به عنوان یک مصالحه اجتماعی تلقی نمی شود، همزیستی اقتصاد و تجارت قدیم و جدید نیز ظرفیت بار را بیشتر و بیشتر مخلوط کرده است. انعطاف پذیری هزینه کلی مالکیت ملی تولید (TCO) و جنبه مهم دیگر، پشته فن آوری و یکپارچه سازی، محیط کاری استقرار ناهمگن، و پیچیدگی تمام بعدی اغلب مانع تحویل برنامه های ابری ترکیبی، نظارت و کنترل بهره برداری و نگهداری می شود. و درک تصمیم گیرندگان عملیاتی از ریسک و بازده سرمایه گذاری می تواند در نهایت بر تجربه سرویس برنامه در فضای ابری تأثیر بگذارد.

HCI بیش از حد همگرا می تواند زمان و هزینه انتقال به ابر هیبریدی و مهاجرت ماشین های مجازی بین سرورهای داخلی و ابرهای خصوصی/عمومی را کاهش دهد. با ظهور روند "لبه"، HCI می تواند به راحتی Edge یا شعبه کوچک را طراحی و بسازد. محیط.

  • ۰۰/۰۹/۱۹
  • maoeick maoeick

نظرات (۱)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی