廝守那份愛

  • ۰
  • ۰

وقتی فردی احساس خوبی ندارد، همیشه نگران است که بیماری جدی وجود داشته باشد. در واقع، برای مشکلات سلامتی خود، علاوه بر معاینه فیزیکی، می توانید با برخی استانداردهای 公司醫療 کنید. این مقاله چندین نشانه سلامتی شما را معرفی می کند.

چندین پدیده اجتماعی وجود دارد که می تواند نشان دهد بدن شما بسیار سالم است

① حرکات منظم روده

اگر زمان اجابت مزاج فرد بسیار منظم باشد، به جز اینکه در مدفوع خون وجود ندارد، مدفوع خیلی شل و سخت نیست، بنابراین می توانید به موقع اجابت مزاج را پشت سر بگذارید و متابولیسم بدن طبیعی است.

② اشتهای خوب

اشتهای خوب نشانه مهمی از سلامت احشایی است. بدن انسان ما یک سیستم یکپارچه است و هر بخشی از اتصال و هر مشکلی می تواند منجر به اشتهای غیر طبیعی شود. در شرایط عادی غذا خوردن نوعی لذت است، زمانی که غذا خوردن بر دوش بدن انسان سنگینی می کند، نشان دهنده عدم تعادل یین و یانگ اندام های داخلی است که مظهر عدم سلامتی است.

③مو و ناخن سالم هستند

اسانس کلیه در مو ذخیره می شود یعنی از طریق موهای فرد می تواند سلامت کلیه فرد را منعکس کند، اگر مو خشک و سیاه نباشد نشان دهنده سلامت کلیه است، برعکس، اگر موها زودرس سفید شوند. یعنی چی کلیه در حال کاهش است. عملکرد جگر این است که در ناخن، ناخن افراد سالم صاف و گلگون است، اگر موهای ناخن سفید و ناصاف باشد، یعنی خون جگر قوی نیست.

④زخم به سرعت بهبود می یابد

به ناچار اصطکاک های کوچک و زخم های کوچکی در زندگی وجود خواهد داشت. اگر این زخم ها در مدت زمان کوتاهی بهبود پیدا کنند، فرد دارای خون بسیار سالم و متابولیسم سریع تری است. اگر پوست فردی با فشار کمی کبود شد، منتظر نمانید تا بهتر به سرعت به بیمارستان برود.

⑤ خوب بخوابید

اگر می خواهید بدنی سالم داشته باشید به خواب کافی، تغذیه متعادل و ورزش مناسب نیاز دارید.خواب کافی بخش مهمی است.تنها از این طریق می توانید ایمنی خود را تقویت کنید.در غیر این صورت بی خوابی طولانی مدت و دیر بیدار ماندن باعث می شود تأثیر منفی خاصی بر بدن شما دارد.

اگر مشکلات فوق را دارید، به شما تبریک می گویم، بدن شما بسیار سالم است. البته اگر می‌خواهیم بدن خوبی داشته باشیم و یا بدنی نه چندان سالم را تنظیم کنیم، باید از مطالعه و زندگی روزمره دانش‌آموزان اقدام کنیم.

  • ۰۱/۰۱/۰۴
  • maoeick maoeick

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی